Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Czw 16:29, 05 Cze 2008    Temat postu:

mam wyniki. moje gg 2214398 tel 601409562

wpisy sroda i czwartek od 9-16 bedzie na dole kolo auli w punkcie INFO (przy tych stolikach gdzie jest net)

osoby ktore niezaliczyly juz o tym wiedza wiec jesli nic nie wiesz to wiedz ze zaliczyles/as Wink

yo
radzio_koszalin
PostWysłany: Pon 14:27, 02 Cze 2008    Temat postu:

Opracowane pytania z Aliny (opracowane przez moją skromną osobę):

http://www.sendspace.pl/file/WR6Ea4mW/


Brakuje z 6, ale takich do lania wody. W razie jakichkolwiek problemów ... nie piszcie do mnie Smile


P.S. Dzięki Piekar za powyższe opracowanie. Przyda się. Very Happy
Piekar
PostWysłany: Sob 21:59, 31 Maj 2008    Temat postu:

Grosz do grosza i bedzie kokosza. dorzucajcie opracowane pytania!!


Komunikacja interaktywna

Komunikacja interaktywna wymaga udziału co najmniej dwóch osób, wchodzących z sobą w interakcję. Z kolei w obrębie interaktywnych form komunikacji możemy wyróżnić formy synchroniczne i asynchroniczne.

Czym się różni reklamacja z powodu niezgodności towaru z umową od gwarancji

Często konsumenci nie wiedzą w jaki sposób dochodzić swoich praw od sprzedawców. Błędnie też uważają, że gwarancja jest jedynym źródłem ich praw, a jej brak powoduje utratę możliwości składania reklamacji. Należy pamiętać, że istnieje jeszcze ustawowa ochrona konsumentów, zagwarantowana przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego. Na podstawie tej ustawy można reklamować towar z powodu jego niezgodności z umową. Czy lepiej jest dochodzić praw wynikających z gwarancji, czy też reklamować towar w związku z jego niezgodnością z umową? Aby odpowiedzieć na to pytanie należy przedstawić różnie między reklamacją, a gwarancją.
Niezgodność towaru z umową może mieć miejsce zawsze po zawarciu umowy sprzedaży konsumenckiej i obowiązuje z mocy prawa. Gwarancja tylko wówczas jeżeli została udzielona przez gwaranta, którym może być producent, importer, sprzedawca. Gwarant nie ma obowiązku udzielenia gwarancji i jest to tylko i wyłącznie jego dobrowolne, dodatkowe oświadczenie woli. Reklamację składa się zawsze do sprzedawcy, u którego zakupiono towar konsumpcyjny, natomiast w przypadku gwarancji towar dostarczamy w miejsce w niej wskazane, zazwyczaj będzie to punkt serwisowy.
W jakim terminie należy składać reklamację? W przypadku niezgodności towaru z umową w ciągu dwóch lat od dnia zakupu. Jeżeli chodzi o gwarancję, to termin powinien być określony w dokumencie gwarancyjnym. Nie ma jednego terminu gwarancji, obowiązującego wszystkich. Jeśli termin ten jest krótszy niż dwa lata, warto się wtedy zastanowić czy warunki gwarancji są dla konsumenta korzystne.
Z jakich przyczyn konsument ma prawo złożyć reklamację? W przypadku niezgodności z umową, jeżeli: towar nie nadaje się do celu do jakiego jest zwykle używany, jeżeli jego właściwości nie odpowiadają właściwościom cechującym towar tego rodzaju, gdy towar nie odpowiada oczekiwaniom dla tego typu towarów, które wynikają z zapewnień sprzedawcy. Natomiast w przypadku gwarancji przyczyny te są podane w warunkach gwarancji, zwykle jest to popsucie się sprzętu. Poza tym gwarant określa także jakich usterek nie obejmuje gwarancja. Należy przede wszystkim sprawdzić, czy gwarant za coś rzeczywiście odpowiada, czy wymieniając uszkodzenia i usterki, które nie są objęte gwarancją, chce przekonać konsumenta, że nie powinien w ogóle składać reklamacji.
W jakim terminie konsument ma być poinformowany o tym, czy jego reklamacja została uznana? W przypadku niezgodności z umową niezwłocznie. Jeżeli sprzedawca nie ustosunkuje się do zgłoszonej reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej złożenia, to uważa się, że uznał roszczenie konsumenta za uzasadnione. Ustosunkowanie się sprzedawcy do reklamacji oznacza dostarczenie na adres podany przez konsumenta pisemnej odpowiedzi – konsument nie musi chodzić do sklepu, aby dowiedzieć się co z jego reklamacją.
W przypadku gwarancji termin ten powinien być określony w warunkach gwarancji. Jeśli został on ustalony na dłuższy niż 14 dni, wówczas warto zastanowić się nad rezygnacją z dochodzenia roszczeń przy pomocy gwarancji i reklamować towar u sprzedawcy z powodu jego niezgodności z umową.
Na zakończenie należy zaznaczyć, że są to dwa różne uprawnienia konsumenta. Udzielenie przez gwaranta gwarancji nie wyklucza reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową i odwrotnie. Prawo wyboru dochodzenia praw bądź to na podstawie gwarancji bądź w związku z niezgodnością towaru z umową należy tylko i wyłącznie do konsumenta. Sprzedawca nie może narzucać konsumentowi, aby ten dochodził swoich uprawnień za pomocą gwarancji.
Marcycha_aa
PostWysłany: Czw 23:13, 29 Maj 2008    Temat postu:

NO CHYBA U NIEJ NIE MA INNEJ OPCJI
Smile
SickPaul
PostWysłany: Czw 11:01, 29 Maj 2008    Temat postu: Zarządzanie org usługowymi dr A. Oczachowska

1. Dostępność i elastyczność w marketingu usług.
2. Wytłumacz pojęcie: wiarygodność i empatia w marketingu usług
3. Podaj znaczenie definicji: lojalność klienta
4. Omów metodę serf qual (service quality)
5. Marketing transakcji i marketing relacji w bankowości
6. Co to jest turystyka?
7. Marka kraju i jej wpływ na region zachodniopomorski
8. Komunikacja marketingowa a Internet w hotelarstwie
9. Jakie aspekty marketingu usług są najistotniejsze w turystyce?
10. Jakie aspekty marketingu usług są najistotniejsze w hotelarstwie?
11. Dostępność i komunikacja w muzeach
12. Wzbogacanie oferty muzeum
13. Kto jest klientem organizacji charytatywnej
14. Podaj rodzaje donatorów (sponsorów)
15. Opisz minimum 3 rynki na których organizacja charytatywna musi oferować i realizować swoją usługę jednocześnie
16. W jaki sposób zmiana struktury organizacji wpływa na menadżerów i ich zdolność do planowania i świadczenia usług
17. Na czym polega zarządzanie typu linia produkcyjna
18. Na czym polega zarządzanie przez upełnomocnienie
19. Problem zarządzania marketingiem usług ukierunkowany na ochronę zasobów lub usługę
20. Marketing wewnętrzny organizacji usługowej
21. Wpływ marketingu wewnętrznego na poziom świadczonych usług
22. System CRM
23. Omów korzyści i nakłady związane z wprowadzeniem systemu CRM
24. Prawo Pareto i analiza ABC
25. Cykl zysku: wymień 3 grupy klientów
26. Wymień przyczyny utraty klientów
27. Metoda badań lojalności Reichehelda.
28. Omów badanie „mystery shopping”
29. Scharakteryzuj 4 grupy klientów według metody „TRI em” (? Nie wiem jak to zapisać)
30. Jaka jest różnica między reklamacją a gwarancją
31. Jakie znasz kryteria użyte przez klientów do oceny jakości usług?
32. Komunikacja interaktywna. Metody i narzędzia.
33. Od czego zależy proces utrzymania i lojalności klientów.

http://www.sendspace.pl/file/I39bLMG6/

to samo tylko w Wordzie

Radek powiedział ze czesc z tego opracuje i wrzuci na forum. Moze ktos by mu pomogł? Wink Dla dobra Waszego Naszego I Ogółu.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group